Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Сума товару повертається Покупцю за вирахуванням понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо). Комісія за накладений платіж та доставка товару оплачується Покупцем
Завжди оглядайте товар при отриманні на відсутність механічних пошкоджень та комплектації, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Тоді ми відправимо товар наново у стандартні терміни відправлення. Якщо ви отримаєте товар із пошкодженнями, ми не зможемо пред'явити претензію пошті на компенсацію, а значить, надіслати наново товар належної якості. Товар належної якості може бути повернений або оформлений обмін протягом 14 днів за умови збереження товарної упаковки. Доставка сплачується за рахунок клієнта. Гарантійне обслуговування та/або повернення виробів, що виникли за гарантійними умовами з вини виробника здійснюється службою доставки Укрпошта по створеній накладній Продавцем.
Повернення коштів відбувається:
1. Клієнт ставить післяплату у розмірі вартості товару за мінусом понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо). Комісія за накладений платіж та доставка товару оплачується Покупцем.
2. Без післяплати. У цьому випадку після отримання товару належної якості Магазином, повернення коштів відбувається клієнту на карту за мінусом понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо)..
З детальними Гарантійними умовами ознайомтеся, будь ласка, нижче
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Гарантія на вироби
Перед відправкою усі товари перевіряються на наявність дефектів; тканини, наповнювачі та інші товари в нашому магазині мають необхідні сертифікати якості.
Ми дуже намагаємося обслуговувати всі замовлення якісно та швидко, щоб Ви залишилися задоволеними, а наша співпраця була тривалою та приємною!
Якщо ви виявили якісь неточності - одразу напишіть в особисті повідомлення або зателефонуйте для вирішення проблеми!
Гарантійне обслуговування та/або повернення виробів, що виникли за гарантійними умовами з вини виробника здійснюється службою доставки Укрпошта по створеній накладній Виробника.
Гарантійні умови
Не гарантійні випадки:
Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:
У всіх цих випадках сервісне обслуговування виробів здійснюється за рахунок покупця за розцінками виробника.
Примітка:
Якщо у Вас виникнуть питання або зауваження, просимо звернутися до менеджерів магазину будь-яким зручним способом. Ми негайно вживемо всіх заходів, щоб ще краще налагодити роботу магазину і зробити для Вас співпрацю з нами максимально комфортною.