Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем за умови збереження товарної упаковки.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. У випадку повернення сума товару повертається Покупцю за вирахуванням понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо). Комісія за накладений платіж та доставка товару оплачується Покупцем.
Товари, придбані за акцією чи зі знижкою, підлягають обміну та не підлягають поверненню. Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Завжди оглядайте товар при отриманні на відсутність механічних пошкоджень та комплектації, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Товар застрахований, тому у разі пошкодження під час транспортування або отримання не повної комплектації, ВІДМОВЛЯЙТЕСЯ, навіть у разі повної передоплати. Тоді ми відправимо товар наново у стандартні терміни відправлення. Якщо ви отримаєте товар із пошкодженнями, ми не зможемо пред'явити претензію пошті на компенсацію, а значить, надіслати наново товар належної якості.
У разі, якщо товар придбаний по акції чи зі знижкою, має недоліки, обмін товару не передбачено.
У разі, якщо товар придбаний по акції чи зі знижкою, має істотні недоліки, Споживач може звернутися з вимогою обміняти на аналогічний товар належної якості.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наведених нижче ознак:
а) його взагалі не можна усунути;
б) його усунення потребує понад 14 календарних днів (не враховуючи термін доставки);
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Гарантійне обслуговування та/або повернення виробів, що виникли за гарантійними умовами з вини виробника здійснюється службою доставки Укрпошта по створеній накладній Продавцем. Повернення коштів відбувається:
1. Клієнт ставить післяплату у розмірі вартості товару за мінусом понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо). Комісія за накладений платіж та доставка товару оплачується Покупцем.
2. Без післяплати. У цьому випадку після отримання товару належної якості Магазином, повернення коштів відбувається клієнту на карту за мінусом понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо)..
З детальними Гарантійними умовами ознайомтеся, будь ласка, нижче
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Гарантія на вироби
Перед відправкою усі товари перевіряються на наявність дефектів; тканини, наповнювачі та інші товари в нашому магазині мають необхідні сертифікати якості.
Ми дуже намагаємося обслуговувати всі замовлення якісно та швидко, щоб Ви залишилися задоволеними, а наша співпраця була тривалою та приємною!
Якщо ви виявили якісь неточності - одразу напишіть в особисті повідомлення або зателефонуйте для вирішення проблеми!
Гарантійне обслуговування та/або повернення виробів, що виникли за гарантійними умовами з вини виробника здійснюється службою доставки Укрпошта по створеній накладній Виробника.
Гарантійні умови
Не гарантійні випадки:
Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:
У всіх цих випадках сервісне обслуговування виробів здійснюється за рахунок покупця за розцінками виробника.
Примітка:
Якщо у Вас виникнуть питання або зауваження, просимо звернутися до менеджерів магазину будь-яким зручним способом. Ми негайно вживемо всіх заходів, щоб ще краще налагодити роботу магазину і зробити для Вас співпрацю з нами максимально комфортною.