Кошик
1109 відгуків
Відправка Новою та Укрпоштою. Є наложений платіж. ПРАЦЮЄМОПерейти в каталог

Гарантія

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Умови повернення та обміну товарів належної якості

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем за умови збереження товарної упаковки.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.  У випадку повернення сума товару повертається Покупцю за вирахуванням понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо). Комісія за накладений платіж та доставка товару оплачується Покупцем. 

Товари, придбані за акцією чи зі знижкою, підлягають обміну та не підлягають поверненню. Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Умови повернення та обміну товарів неналежної якості

Завжди оглядайте товар при отриманні на відсутність механічних пошкоджень та комплектації, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Товар застрахований, тому у разі пошкодження під час транспортування або отримання не повної комплектації, ВІДМОВЛЯЙТЕСЯ, навіть у разі повної передоплати. Тоді ми відправимо товар наново у стандартні терміни відправлення. Якщо ви отримаєте товар із пошкодженнями, ми не зможемо пред'явити претензію пошті на компенсацію, а значить, надіслати наново товар належної якості.

У разі, якщо товар придбаний по акції чи зі знижкою, має недоліки, обмін товару не передбачено. 

У разі, якщо товар придбаний по акції чи зі знижкою, має істотні недоліки, Споживач може звернутися з вимогою обміняти на аналогічний товар належної якості. 

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наведених нижче ознак:

а) його взагалі не можна усунути;
б) його усунення потребує понад 14 календарних днів (не враховуючи термін доставки);
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Гарантійне обслуговування та/або повернення виробів, що виникли за гарантійними умовами з вини виробника здійснюється службою доставки Укрпошта по створеній накладній Продавцем. Повернення коштів відбувається:

1. Клієнт ставить післяплату у розмірі вартості товару за мінусом понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо). Комісія за накладений платіж та доставка товару оплачується Покупцем.

2. Без післяплати. У цьому випадку після отримання товару належної якості Магазином, повернення коштів відбувається клієнту на карту за мінусом понесених збитків Виробником (рекламні послуги, упаковка тощо)..

З детальними Гарантійними умовами ознайомтеся, будь ласка, нижче

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Гарантія на вироби

Перед відправкою усі товари перевіряються на наявність дефектів; тканини, наповнювачі та інші товари в нашому магазині мають необхідні сертифікати якості.

Ми дуже намагаємося обслуговувати всі замовлення якісно та швидко, щоб Ви залишилися задоволеними, а наша співпраця була тривалою та приємною!

Якщо ви виявили якісь неточності - одразу напишіть в особисті повідомлення або зателефонуйте для вирішення проблеми! 

Гарантійне обслуговування та/або повернення виробів, що виникли за гарантійними умовами з вини виробника здійснюється службою доставки Укрпошта по створеній накладній Виробника.

Гарантійні умови

  1. Термін гарантії виробу – 12 місяців з дня покупки.
  2. У разі придбання зниженого в ціні виробу претензії за якістю та зовнішнім виглядом не приймаються.
  3. Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і які виникли з вини Виробника, будуть усунуті Сервісною службою безкоштовно, доставка здійснюється службою Укрпошта по створеній накладній Виробника.
  4. Претензії на вигляд виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок покупця.
  5. Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробу.

Не гарантійні випадки:

Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:

  • закінчення гарантійного терміну
  • невиконання умов експлуатації
  • наявності на виробі механічних пошкоджень
  • якщо товар не був перевірений отримувачем на пошті (в тому числі по передоплаті)
  • якщо товар придбаний за акцією чи зі знижкою
  • заподіяння шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо).
  • заподіяння шкоди виробу внаслідок умисних чи помилкових дій споживача.
  • заподіяння шкоди виробу, спричиненого потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
  • наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Виробником.
  • нанесення виробу шкоди внаслідок внесення змін до його конструкції
  • використання виробу у виробничих цілях.

У всіх цих випадках сервісне обслуговування виробів здійснюється за рахунок покупця за розцінками виробника.

Примітка:

  • незначна різниця відтінку тканин від екранного не є дефектом виробу
  • незначні різновідтінки кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору) не є дефектом виробу;
  • усадка і деформація наповнювача в кріслі-мішку до 5% щомісяця не є дефектом безкаркасних меблів;
  • легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою, допускаються і не є дефектом виробу.
  • незначний запах пінополістиролу не є дефектом меблів (запах протягом 3 тижнів пропаде).
  • претензії на вироби із забрудненістю, що природно виникла в процесі експлуатації виробу, Виробником не приймаються.
  • Виробник залишає за собою право на модифікацію виробів, що покращує їх експлуатаційні властивості без попереднього повідомлення.

Якщо у Вас виникнуть питання або зауваження, просимо звернутися до менеджерів магазину будь-яким зручним способом. Ми негайно вживемо всіх заходів, щоб ще краще налагодити роботу магазину і зробити для Вас співпрацю з нами максимально комфортною.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner